ČEKÁNÍ NA JEŽÍŠE - Gary Wilkerson

Nekázal bych slovo na téma „čekání na moc Boží“, kdybych nezažil, že je skutečná. S mojí ženou Kelly sdílíme takovou zkušenost. Psal jsem již o našem synovi Elliotovi, který byl závislý na heroinu. V jednu chvíli byl dokonce bez domova. Snažili jsme se mu pomoci skrze rehabilitační procesy, kontaktovali jsme jedince, kteří by k němu mohli mít přístup, ale nic nepomohlo. Mnoho nocí jsme s Kelly proplakali, byl to jeden z nejtěžších časů v mém životě.
Jednu noc mi Kelly řekla, že něco slyšela od Pána a já jsem viděl, že skutečně byla nějakým způsobem oděná věcí od Hospodina.
„Měla jsem sen, že Elliot ležel na zemi, v nevědomí. Ježíš mi řekl, ať ho zvednu a když jsem to udělala, jeho tělo povadlo v mé náruči. Když ho Ježíš ode mě zdvihl, ulevilo se mi. Ale pak se ode mě otočil tak, že jsem Elliota neviděla.
Toto mě rozrušilo, ale silně jsem cítila, že Pán mi říká, „Toto nemůžeš udělat sama. Musíš přestat zasahovat. Nejsi schopná to vidět, ale činím na Elliotovi práci, která je pro tebe skrytá.“
O pár týdnů později se Duch svatý zmocnil našeho syna a proměnil ho. Zcela Elliota osvobodil a dnes je z něj mladý a silný Boží svědek.
Přátelé, pokud dnes selháváme, je to proto, že nečekáme na Boží moc? Je to proto, že raději „ukazujeme“ sami sebe než že bychom se „schovávali“ v modlitbách? Vybízím vás, abyste čekali na Ježíše. Až k vám přijde skrze Ducha svatého jeho slovo šeptajíc „Ukaž se“, není v životě nic ke srovnání.
V ten den uvidíš nebe, jak se dotýká země způsobem, který by sis nikdy nedokázal představit. Budeš mluvit s větším přesvědčením, autoritou a smělostí. A tvé potěšení z cesty s Ježíšem bude jako nic, co jsi dokus zažíval.