PŘEKONEJ SVŮJ STRACH Z VÍRY by Gary Wilkerson

Lidé zažívají široké spektrum různých druhů strachu. Psychologové říkají, že téměř všichni se bojíme smrti; jiní mají strach ze samoty a mnohým zase nahání strach davy. Veřejné promluvy jsou taktéž častým zdrojem strachu.

Někteří z nás přichází o největší dary v životě kvůli strachu. Bůh chce ve tvém srdci tvořit určité věci a ty o ně přicházíš, protože se bojíš podstoupit riziko víry, potřebné k zapojení se do toho, co Bůh připravil.

Před několika lety jsme s manželkou žili v New York City a sloužili jsme v Time Square Church. Bůh k nám jasně mluvil o tom, abychom založili sbor v Londýně, Anglii. Byl to velký risk a dost nám to nahánělo strach. Neměli jsme příliš mnoho zdrojů a v Anglii jsme znali jenom pár lidí, ale zavázali jsme se k důvěře Bohu.

Bylo pro nás postaráno o místo na bydlení, jenomže pouhých pár týdnů před naším odjezdem se tato nabídka zrušila. Co jsme si měli počít?

Měli jsme v plánu jet na dva týdny do Jižní Afriky na krátkodobou misijní cestu, než se přestěhujeme do Londýna. Během svého pobytu tam jsme s manželkou bydleli u jednoho jihoafrického podnikatele. Jedno ráno se mě ten muž zeptal: „Jsi v pořádku?“ „Mám z něčeho trochu obavy,“ odpověděl jsem mu. Poté jsem mu vylíčil náš plán přestěhovat se do Londýna a svěřil jsem se mu také s problémem bydlení.

„Londýn mám rád a vlastně tam vlastním dům,“ sdělil podnikatel. Pár dní poté mi řekl: „Tady jsou klíče k mému domu. Můžete tam jít kdykoliv budete potřebovat.“

Bál jsme se, že budeme muset zrušit naše plány, ale Bůh byl přítomen! Manželský pár z New Yorku musel jet do Jižní Afriky, aby našel dům v Londýně! Jedině Bůh dokáže něco takového zorganizovat!

Věřím tomu, že Bůh nás posílá dělat věci, jež se zdají v dané chvíli složité, ale nakonec se ukáže, že Bůh všechno zázračně zařídil. Takový zážitek nám dodá odvahu a posilní naši důvěru v to, že Bůh se postará.