KDYŽ BŮH ZAOPATŘUJE - Nicky Cruz

Žít pod Božím vedením a zaopatřením je obrovská úleva. Spadne z tebe mnoho starostí. Nemusím přemýšlet odkud bude mé příští jídlo nebo kde budu spát. Vím, že Bůh nad tím vším panuje a nikdy mě nezklame.

Strachoval jsem se o své děti v počátcích mé služby. Věděl jsem, že moje minulost by mě mohla pronásledovat a přemýšlel jsem jestli prokletí, pod kterým žili mí rodiče přejde na moji rodinu. Věděl jsem, že se Satanu nelíbí, jak jsem ho napadal týden za týdnem na jeho vlastním dvorku. Neustále mě pronásledoval a já věděl, že bude dělat to stejné mé ženě a dětem.

Jako evangelista jsem trávil mnoho času na cestách daleko od domova, a jako mladý muž jsem se hodiny modlil za to, aby se Bůh postaral o mou rodinu, ochránil je od škody, kterou jim chtěl Satan udělat.

Mnoho nocí jsem probděl na hotelovém pokoji v modlitbách, „Pane, Ty víš, že se snažím být nejlepší manžel a otec jaký můžu být. Miluji své děti a Glorii více než svůj vlastní život. Nedokážu snést pomyšlení, že by se jim něco stalo. Prosím ochraňuj mou rodinu. Prosím střež jejich srdce. Hlídej mé děti, Ježíši.“

Čím více jsem se modlil tuto modlitbu, tím více mi Bůh dával cítit v duchu pokoj. Řekl mi, že když zůstanu věrný Jeho povolání ve svém životě, bude pečovat o Glorii a děti. On znal mé srdce, věděl jak moc mu chci sloužit a jak moc hořím pro ztracené a bezmocné. Zařídil, abych se k nim dostal při každé příležitosti. A chtěl, abych to dělal beze strachu o svou rodinu.

Byla to jedna z mnoha konverzací, kterou se mnou měl Bůh během těch let. Slíbil mi, že bude pečovat o mou rodinu, a tak jsem ji svěřil úplně do Jeho péče. A On vždy Svůj slib dodržel.


Nicky Cruz, mezinárodně známý evangelista a plodný autor, který se obrátil k Ježíši Kristu od života v nenávisti a zločinnosti poté, co potkal v roce 1958 v New Yorku Davida Wilkersona. Příběh o jeho dramatickém obrácení poprvé zazněl v knize Davida Wilkersona Dýka a kříž a pak jej později popsal sám Nicky ve svém bestselleru Utíkej, malý, utíkej.