VELKORYSOST NAŠEHO OTCE - Carter Conlon

Vzpomínám na jednu událost před několika roky, když jsem vezl mého prostředního syna domů  z hokejového zápasu. Měl s sebou pár velmi hladových hokejových hráčů, takže jsme zastavili u McDonaldu. Stál jsem v řadě za nimi a pozoroval jsem chlapce, jak se chystali zaplatit tou trochou peněz, kterou měli. Najednou jsem uviděl mého syna, jak se obrátil ke svým dvěma přátelům a zvolal: “Schovejte si své peníze, kluci. Můj otec zaplatí!”
Zrovna tehdy jsem byl pastorem v malém městě a stěží jsem si vydělal dost na zaplacení účtu za elektřinu v našem domě. Díval jsem se, jak si chlapci objednávají — bylo to všechno “dvojité-dvojité, supervelikost!” Přesto jsem se nestaral o to, jestli budu muset vzít ze svých zdrojů na benzín na příští týden — nemohl jsem si dovolit zahanbit svého syna.
Písmo nám říká: “Jestliže tedy vy, ač jste zlí, umíte svým dětem dávat dobré dary, čím spíše váš Otec z nebe dá Ducha svatého těm, kdo ho prosí?” (viz Lukáš 11:13).
Ty a já se musíme chlubit štědrostí našeho Otce, jako to dělal můj syn. Ale abychom se tím mohli chlubit, tak to musíme znát a zakusit osobně. Musíme Mu jen otevřít svoje srdce, ale musíme také být ochotni s Ním chodit.
Velkorysost Otce není dána těm, kteří si zvolí sedět na pohovce a celý den se dívat na televizi. Musíš vstát a chodit s Ním a když to uděláš, tak se otevře stavidlo nebe a všechny zdroje, které pro nás Kristus získal, se najednou stanou dostupné.  
Carter Conlon se přidal k týmu pastorů Times Square Church v roce 1994 na pozvání zakladatele Dawida Wilkersona, starším pastorem byl ustanoven v roce 2001.