DOBRÁ ZPRÁVA PRO KAŽDÉHO - Nicky Cruz

Před několika roky se při zahajovacím večeru kampaně v Londýně v Anglii  shromáždil různorodý dav — hippies, punkoví rockeři, drogově závislí, spiritisté, prostitutky, bezdomovci a další. Všude, kam jsem se podíval, byly děti s fialovými, zelenými a oranžovými vlasy. Většina jich měla na sobě černé oblečení pomalované satanskými symboly a jejich těla byla na všech možných místech propíchnuta  Nikdy jsem neviděl tolik zmatených a zlomených mladých lidí.
Moje žena Glorie seděla v přední řadě posluchárny. Když jsem se připravoval jít na pódium, podíval jsem se jejím směrem a uviděl jsem mladého muže, sedícího na sedadle vedle ní. Vypadal děsivě — duch se všemi nášivkami! Když se posunul na jednu stranu, všiml jsem si, že mu něco leze po klíně. Upřeně jsem se podíval a zjistil jsem, že to je černá krysa na malém vodítku.
Gloria se děsí krys a nejdříve si toho nevšimla; doufal jsem, že to tak bude pokračovat. Ale když ten mladý muž otočil hlavu, uviděl jsem ji, jak se dívá jeho směrem, právě tam, kde mu po klíně lezla ta krysa.
Gloria ví, že jí miluji a nikdy bych nedovolil, aby se jí něco stalo, ale nevyhodil bych člověka ven ze shromáždění, zvláště ne někoho, kdo tak zjevně potřebuje Ježíše. Tak jsem ji zachytil pohledem a kývl jsem na ni, aby zůstala v klidu. Nejsem si jistý, zda to zaregistrovala, ale zůstala na svém sedadle, ztuhlá jak prkno během celého shromáždění — opravdový mazák.
Později během výzvy byl tento mladý muž první, který vystoupil dopředu a přijal Krista. Stál vepředu s krysou v rukou a se skloněnou hlavou. Slzy mu stékaly po tváři, když dobrovolník na něj vložil ruce a modlil se s ním, aby přijal Krista.
“A řekl jim: Jdouce po všem světě, kažte evangelium všemu stvoření’” (Marek 16:15, NLT). 
Nicky Cruz, mezinárodně známý evangelista a plodný autor, který se obrátil k Ježíši Kristu od života v nenávisti a zločinnosti poté, co potkal v roce 1958 v New Yorku Davida WilkersonaPříběh o jeho dramatickém obrácení poprvé zazněl v knize Davida Wilkersona  Dýka a kříž a pak jej později popsal sám Nicky ve svém bestselleru Utíkej, malý, utíkej.